Η επιχείρηση που εδρεύει στα Τρίκαλα και ανήκει στην Μαγούλα Άννα Μαρία με διακριτικό τίτλο Ντιπ για Ντιπ, εφεξής θα αναφέρεται ως “Ντιπ”.
1) Ακύρωση Παραγγελίας
Ο χρήστης/πελάτης της ιστοσελίδας έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία οποιαδήποτε στιγμή πριν την αποστολή της. Εφόσον η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί από τον χρήστη/πελάτη με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση στην Τράπεζα, το Ντιπ αναλαμβάνει να επιστρέψει στο ακέραιο το σύνολο του ποσού μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες. Τραπεζικά έξοδα που τυχόν προκύψουν θα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον χρήστη/πελάτη της ιστοσελίδας.
2) Επιστροφή προϊόντων
Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των εμπορευμάτων. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθώς επίσης να είναι άθικτη και η συσκευασία του. Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία εφτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.
Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνεται με υπαιτιότητα του πελάτη (πχ αλλαγή μεγέθους ή σχεδίου) τότε ο ίδιος επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου με τα συνολικά έξοδα αποστολής.
Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνεται με υπαιτιότητα του Ντιπ (πχ ελλαττωματικό ή λάθος προϊόν) τότε τα συνολικά έξοδα αποστολής επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου το κατάστημα μας.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο η παραγγελία σας δεν παραδοθεί και σε περίπτωση που η μέθοδος αποστολής που έχετε επιλέξει είναι ΕΛΤΑ, τότε η εταιρεία μας αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη και η παραγγελία σας θα εκπληρωθεί χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
3) Δικαίωμα υπαναχώρησης από τον πελάτη
Από την υποβολή της ηλεκτρονικής παραγγελίας, o πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα).
Η υπαναχώρηση αυτή δεν είναι απαραίτητο να έχει συγκεκριμένη αιτιολογία και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως μέσω email στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των εκάστοτε καταστημάτων, αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας. Το Ντιπ είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις παραλάβει το αίτημα.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το Ντιπ, αποδίδει το τίμημα που εισέπραξε για την εν λόγω παραγγελία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε πραγματοποιηθεί η παραγγελία. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει το Ντιπ.
Επιπρόσθετα ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Το Ντιπ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη για το ποσό της αποζημίωσης ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.
To Δικαίωμα Υπαναχώρησης Δεν εφαρμόζεται:
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση ή η θέση σε λειτουργία.
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε ορίσει εσείς ως αγοραστής ή σύμφωνα με τις προσωπικές σας απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεως τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή. Επισημαίνεται ότι τα προϊόντα τα οποία εξατομικεύονται με την καταχώριση της συσκευής (registration) από εσάς μετά από την παράδοσή τους σε εσάς εμπίπτουν στην εξαίρεση από την υπαναχώρηση, όπως π.χ. καταχώριση (registration) μιας συσκευής του κινητού σας κ.λπ.
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας.